Info

Hvad koster forsendelsen ?

Smykker fra Mooshi pakkes forsvarligt ind og kan sendes som pakke uden omdeling. Forsendelse og ekspedition koster 60,00 kr.
Hvis du har tålmodighed og kan vente på længere leveringstid med Postnord postomdeling, kan du vælge at få sendt dit smykke gratis.
 
Mooshi sender ikke til Udland, Færøerne og Grønland. 

Vælger du at afhente selv på min bopæl i Kastrup, er der ingen forsendelsesomkostninger, .

 

 

Hvordan handler jeg på hjemmesiden ?

Er du faldet for en vare, klikker du på "læg i kurv" (kan altid slettes igen).
Du ledes så automatisk til indkøbskurven .
Skal du handle mere klikker du på "Til webshoppen". 

 

Du kan løbende se hvad du har i indkøbskurven, ved at klikke på ikonet helt øverst oppe i højre hjørne på hjemmesiden.

 

Før du kan klikke på "fortsæt til bestilling" vælger du "levering" (om det skal sendes eller om du afhenter varen i Kastrup). 

 

Du er nu nået til betalingsform. kontant eller overførsel til bankkonto eller betaling via paypal. Derefter aktiveres "fortsæt til bestilling" som du nu klikker på.

 

Efterfølgende bliver du bedt om, at udfylde navn, adresse, tlf.nr og email.  

Tilsidst bekræfter du bestillingen. 

 

Du vil med det samme bestillingen er gennemført, modtage en ordrebekræftelse i din mailboks. Du vil i denne ordrebekræftelse finde oplysningerne du skal bruge til at betale.

 

 

Hvordan betaler jeg ?
Du kan betale med:

  • Bankoverførsel
  • Paypal (f.eks.Visa, American Express og Mastercard)
  • Kontant ved afhentning
  • Mobilepay efter aftale

Betaler du via bankoverførsel vil reg.nr. og kontonummeret fremgå på den kvittering du automatisk modtager, når du har gennemført bestillingen.

Ordren afsendes 1-3 dage efter betalingen er gennemført og set på min konto. Husk oplysning af ordrenr. ved betaling.

 

Er betalingen ikke registreret inden for 7 dage, annuleres ordren, med mindre andet er aftalt. 

 

Kontant betaling kan ske ved afhentning efter aftale, på min bopæl i Kastrup. Jeg sender dig en mail, så vi kan aftale nærmere tidspunkt for afhentning.
 
Betaling via paypal ?
 
Med PayPal kan du betale sikkert med et internationalt kreditkort, som fx Visa, American Express og Mastercard.

Opret en gratis PayPal-konto her:
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=_registration-run

   

Kan jeg sende en vare som gave uden ekstra omkostninger ?
Ja det kan du. Du oplyser blot navn og adresse i beskedfeltet (som du kommer til i forbindelse med bestillingen) på vedkommende som skal glædes med en gave. Skal der også vedlægges et kort med din egen hilsen, sørger vi også for dette (uden ekstra omkostninger udover portoen selvfølgelig). Din hilsen skriver du også i beskedfeltet på bestillingssiden. Oplys venligst hvis du ønsker, at gaven skal pakkes ind.

 

Kan jeg fortryde et køb?
Du kan selvfølgelig altid fortryde en købt vare og fortrydelsesretten følger reglerne i Forbrugeraftaleloven. Fortrydelsesretten er derfor 14 dage, efter at du har modtaget din vare. Hvis du fortryder dit køb, så send mig en mail, med en beskrivelse af hvorfor du fortryder. Varen skal herefter returneres ubrugt og i samme stand som da du modtog den. 

Returforsendelser er for kundens egen regning og der ydes ikke returret på forsendelsen for den oprindelige ordre.

 

Ved returnering af en vare skal du huske at oplyse dit navn, adresse og fakturanr. Tilbagebetalingen indsættes med det samme på din bankkonto, når varen er modtaget retur. Husk derfor også at oplyse bank reg.nr. og kontonr.

 

 

Hvad hvis jeg har en reklamation ?
Lever varen ikke op til dine forventninger eller opdager du eventuelle fejl eller mangler ved leveringen, bedes du kontakte mig via mail indenfor 3 dage efter at du har modtaget din vare.

Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert betjening, ringe vedligeholdelse, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles Mooshi indenfor rimelig tid. Varen kan efterfølgende returneres for reparation, ombytning eller efter aftale evt. kreditering.
 
Bemærk at Mooshi ikke modtager pakker og breve sendt pr. efterkrav. 
 

Produktinformation:
Der tages forbehold for tastefejl, mangler og eventuelle ændringer i oplysningerne på hjemmesiden. Hvis du har ris/ros til hjemmesiden eller spørgsmål generelt, er du meget velkommen til at kontakte mig via mail 

 

 

Mooshi / Ginette Frederiksen | 2770 Kastrup